אודות קלין ביט

פתרונות ניקוי וחיטוי מתקדמים לאורגניזמים, וירוסים וחיידקים

חברת קלין ביט מספקת פתרונות סביבתיים לניקוי וחיטוי משטחים לשוק הפרטי והמסחרי בתעשיית המזון ובחקלאות. בקלין ביט מקפידים על בחירת טכנולוגיות חיטוי וניקוי ייחודיות, ירוקות וחדשניות תוך שמירה על סטנדרט גבוה ביעילות החיטוי, דאגה לסביבה, שימור ערכי קיימות ושביעות רצון גבוהה של לקוחותינו.

חברת קלין ביט מתמחה באפיון הבעיה והתאמת הפתרון הטוב ביותר ללקוח באמינות, אחריות ומקצועיות. אנו שומרים על מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחותינו ומקפידים על מתן פתרון מקיף וכולל.

אנחנו לא רק מוכרים מוצרים או שירות חד פעמי, אנו מספקים את התמיכה והשירות המלאים בכל שעה וזמן, 24/7: אפיון, התקנה, תמיכה בהפעלה ושירות לאחר מכירה. אנו משקיעים רבות באימון צוותי המכירות והשירות שלנו- מתוך ההכרה כי 'ידע הוא כח' בכל פעם שאנו מגלים מידע חדש אנו משתפים אותו עם לקוחותינו בחתירה לחדשנות מתמדת והפצת הידע ללקוחותינו.

אודות חברת קלין ביט

קלין ביט הוקמה ע"י יקי אגם – מייסד חברת קלין קור טכנולוגיות שהינה מהחברות המובילות בארץ בתחום שיקום נזקי אש, נזקים ממים, נזקים כתוצאה מאסונות טבע ואסונות סביבתיים.

הטריגר להבאת הטכנולוגיה לישראל היה בעקבות תאונת דרכים שעבר יקי אגם אשר בעקבותיה אושפז לתקופה ארוכה בבית החולים. במהלך אישפוזו שם לב כי מלבד ניקוי בסיסי של רצפת החדר בכלור וניגוב במגבוני חיטוי לא מתבצע חיטוי יסודי של חלל החדר, קירות, מכשור קבוע ואזורים אחרים לא נגישים.

מניעת זיהומים על ידי חיטוי משטחים וטיהור בתי חולים

הסכנה בחשיפה מתמדת לזיהומים נראתה במלוא עוצמתה ובעקבותיה נחתם הסכם הפצה בלעדי לטכנולוגית SteraMist™ של חברת Tomi מארה"ב אשר זכתה להצלחה מסחררת בהפחתת הזיהומים בבתי החולים המובילים בארה"ב, בקנדה באירופה ועוד.

לאחר קבלת אישור משרד הבריאות (אמ"ר) הכריזה קלין ביט על מהפכה ארצית בטיפול בזיהומים במדינת ישראל ובמזרח התיכון. תקופת הקורונה לימדה אותנו את חשיבות החיטוי ובתקופה זו, 43 בתי חולים בארץ התחילו משתמשים תדיר במערכות SteraMist™ לחיטוי מחלקות הקורונה, חדרים מזוהמים, חדרי ניתוח ומחלקות שונות בבתי החולים.

ע"פ ד"ר יותם פופוביץ', החוקר את תחום הזיהומים "בכוחה של טכנולוגיית ה-SteraMist™ לגרום למהפכה בהתמודדות עם השמדת הזיהומים הנרכשים בבתי החולים בישראל. הטכנולוגיה משמידה את כל סוגי הפתוגנים ואת כל סוגי הווירוסים העמידים לאנטיביוטיקה בבתי חולים כדוגמת MRSA ,C. diff, Klebsiella, Citrobacter, CRE, VRE, H1N1 ואחרים".

עם יותר מעשרים שנות ניסיון, ומתוך הבנה עמוקה של הצורך הממשי במציאת פתרונות ישימים להתמודדות עם נגיפים, זיהומים ומפגעים ביולוגיים, החליטה חברת קלין קור ויקי אגם העומד בראשה, למצוא פתרון נגד זיהומים ולגבש תכנית יעילה למניעתם – באופן המותאם לצרכי ואופי הלקוח.

אנו גאים להציג את טכנולוגיות הניקוי והחיטוי שלנו:

SteraMist™ פתרון מהפכני לחיטוי וטיהור חללים ומשטחים. טכנולוגיה אמריקאית בעל הוכחות יעילות מכל רחבי העולם וגם כאן בארץ. טכנולוגיית STERAMIST יעילה לשימוש בבתי חולים, מעבדות מחקר, מבנים וחללים, חברות פארמה, תעשיית המזון, תחבורה ציבורית, מוסדות רפואיים ועוד.

מי אוזון – טכנולוגיה מוגנת פטנט ההופכת מי ברז רגילים למים מועשרים באוזון

מי אוזון משמשים לחיטוי וניקוי ומפרקים כל חומר אורגני ואינם משאירים שארים. אוזון בפאזה נוזלית משמיד חיידקים, וירוסים, עובשם ופטריות כגון: ליסטריה, E-coli, MRSA, קלוסטרידיום, אספרגילוס, H1N1 ועוד.. ביעילות גבוהה של עד 99.99% תוך זמן קצר מאוד, בצורה בטוחה לאדם ולסביבה (מי אוזון מוגדרים כ-GRAS Generally Recognized As Safe על ידי הFDA ) ובנוסף, משרד הבריאות הישראלי מתיר שימוש במי אוזון גם בהתזה ישירה על תוצרי מזון- מיועד לשימוש בתעשיית המזון, מכבסות, חקלאות, מסעדות, יקבים, השקיה במי אוזון.

קלין גארד 365 (איגיס)

שכבת הגנה אנטי מיקרוביאלית המעניקה הגנה מתמשכת מפני חיידקים, וירוסים ועובשים- שכבת הגנה אנטי מיקרוביאלית מתוצרת MICROBAN ארה"ב- שכבת הגנה שפותחה בננו טכנולוגיה נקשרת למשטח בקשר קוולנטי ואינה נפרדת ממנו! המשמידה באופן אקטיבי זיהומים המתקרבים למשטח המיועד. בשל כך מובטחת הגנה לאורך זמן והפחתת העומס הביולוגי מעל גבי המשטחים.

חיטוי בגז אוזון

מחולל האוזון משמש כחומר חיטוי טבעי: כאשר הוא בא במגע עם עובש, פטרייה, חיידק – הוא מחטא ומשמיד אותם באופן מידי. אוזון משמש במצב גז לחיטוי ראשוני פנימי של צנרות, תעלות מיזוג, ומשטחים שונים ע"י הזרמת כמות קטנה יחסית של אוזון. טיפול במטרדי ריח המגיעים למרחב הציבורי דרך מערכות האוורור של מפעלים, מוסדות ומערכות ייצור. האוזון מאפשר את פעולת החמצון והחיטוי החזקים ביותר והזמינים בקלות ללא תופעות לוואי ותגובות אלרגיות. גז אוזון משמש להשמדת זיהומים ופירוק חומרים אורגנים. יעיל מאוד בסילוק ריחות לוואי קשים.

לקלין ביט מערך שירות והדרכה מותאם לצורכי הלקוח ואנו מתחייבים לדאוג לשביעות הרצון של לקוחותינו ולספק את צרכי החיטוי בתחומים השונים.

ליצירת קשר עם חברת קלין ביט ולהזמנת שירותי החיטוי התקשרו 03-9161313
או למייל office@clean-bit.com טלפון נוסף יקי אגם – מייסד ובעלים 050-8283283