ההון האנושי בחברת קלין ביט

יקי אגם

מייסד ובעלים

יקי עומד בראש קבוצת חברות המתמחות במתן פתרונות סביבתיים: שיקום לאחר נזקי מים, אש, ואסונות טבע. על פי חזונו הוקמה ומתנהלת חברת קלין ביט, תוך שאיפה מתמדת לעמידה ביעדי חדשנות ופיתוח. היזמות זורמת בעורקיו של יקי והוא אינו שוקד על השמרים ועומל לילות כימים להבאת ופיתוח טכנולוגיות חיטוי חדשות אשר ייתנו לבני האדם יתרון במאבק בזיהומים.

בשנת 2019, מונה יקי לאחראי בטיחות ביולוגית מעם האגודה לבטיחות ביולוגית והוכשר בבי"ח שיבא – תה"ש.

איילת דגן

מנהלת מכירות פארמה​

איילת, בעלת M.A מאוניברסיטת חיפה, מנצחת בגאון על תחום המכירות לתעשיית הפארמה, בתי חולים ומרפאות.

מחלקת המכירות בראשותה של איילת הפכה את חברת קלין-ביט לשם דבר בתחום החיטוי במוסדות הרפואיים בכל רחבי מדינת ישראל תוך זמן קצר. לאיילת ידע וניסיון רב שנים בניהול פרויקטים גדולים בתחום המדיקל בחברות ישראליות ובינלאומיות. בזכות כישרונותיה הרבים איילת יוזמת שותפויות ומיזמי חיטוי בארץ ומובילה ללא לאות את צוות המכירות באתגרים העומדים למולם והיא תדאג תמיד כי פניותיכם יענו במהירות, מקצועיות ואדיבות.

ד"ר סטפן מרטינז

מדען ראשי​

ד"ר מרטינז, מוביל את חטיבת החדשנות של החברה ועומל כל העת למציאת טכנולוגיות חדשניות להתמודד עם זיהומים ,פתרונות העומדות בסטנדרטים הגבוהים של חברת קלין-ביט.

ד"ר מרטינז הוא איש הקשר שלנו עם עולם המדיקל והפיתוח ברחבי הגלובוס ומוביל את חטיבת החדשנות בהצלחה למציאת הטכנולוגיות להתמודדות עם חיידקים, וירוסים, עובשים ופטריות עבור דור העתיד.

שי שבתאי

מנהל תחום חקלאות ויקבים

נועם הליכותיו, חיוכו, קשריו הטובים עם הלקוחות וניסיונו הרב הוא מוצא פתרונות יצירתיים במהירות, גמישות ומקצועיות. שי יתאים עבורכם את ה'חבילה הכוללת' המתאימה לצרכיכם לשמירה על חלל ואוויר נקי מזיהומים לאורך זמן.

מונא סלאמה

מהנדסת ביוטכנולוגיה של החברה

מונא מתמחה במתן מענה בזמן אמת לבעיות זיהומיות המתגלות אצל הלקוח והתאמת הטכנולוגיה המיטבית למיגור הבעיה. בנועם הליכות, ידע רב ונעימות מונא תיתן לכם את הפתרון הטוב ביותר ללקוח.

הודיה וקנין

מנהלת תפעול ורגולציה

הודיה נמנית על הצוות המייסד של החברה והיא אחראית על תפעולה השוטף של החברה. הודיה מייצרת קשרי לקוחות ארוכי טווח עם קהל הלקוחות המגוון והנאמן של חברת קלין- ביט תוך מתן שירות מהיר, מקצועי, אדיב ומסור תוך חתירה מתמדת להבנה יסודית של צרכי הלקוח.

סהר משה

טכנאי

סהר טכנאי מוכשר עם ידי זהב, מתקין ומתפעל את מגוון המוצרים התעשייתיים של קלין ביט. סהר יענה לכם באדיבות מקצועיות ונעימות.

אורטל ביטון

מנהלת אדמיניסטרטיבית

אורטל, מנהלת את הטיפול השוטף בכל צרכי המשרד והשטח ברגישות, אדיבות ורוגע. אורטל תיתן מענה לכל פניה בנושאים השונים: גביה, אספקה, חשבונות, כספים ועוד. אורטל תשמח לתת שירות ולנווט את צרכיכם במהירות ומקצועיות בכל שעה ותדאג להעברת בקשתכם לגורמים הרלוונטיים בחברתנו עד לגמר הטיפול לשביעות רצון הלקוח.

ארי ברזילי

שיווק ומכירות

ארי, בעל תואר B.A בשיווק ופרסום, מתמחה בשיווק טכנולוגיות החיטוי שלנו לשוק הפרטי: חדרי כושר, מלונות, מתחמי עבודה משותפים ועוד. ארי סובר כי "המציאות החדשה גרמה לנו להבין כמה חשוב להגן על עצמנו ועל קרובינו מפני הזיהומים הסובבים אותנו – ועל כן החשיבות של העבודה של קלין ביט, לשווק טכנולוגיות מצילות חיי אדם".

ראובן שרמן

מערך ההדרכה​

ראובן, בעל תואר B.A בכלכלה וניהול משאבי אנוש מאוניברסיטת בן גוריון, מגיע אלינו לאחר שירות משמעותי של 30 שנים במערך הטכני של חיל האויר ושימש כנציג משרד הבטחון בפרויקט בואינג באריזונה.

ראובן משמש כמנהל סניף מרכז של חברת קלין קור ומשלב את התמחותו בשיקום מבנים יחד עם מתן שירותי החיטוי ונענה במהירות, יצירתיות ומקצועיות לכל אתגר.

ישי אשד

מנהל תחום מסעדנות

ישי מקצוען בתחום המסעדות, בעל ידע רב ונסיון בהתאמת הפתרון המושלם לכל לקוחותיו. ישי ילווה את תהליך האפיון, ההתאמה והזיהוי הייחודי לכל לקוח וימלא את צורכי הלקוח באופן ייעודי ובצורה המיטבית.