היי טק – חללי עבודה משותפים

מדינת ישראל עומדת על זמני שיא במספר שעות העבודה בשבוע. המשרד/ OPEN SPACE הפך למקום בו אנו מבלים את רוב שעות היום בעבודה מול מחשב ושימוש בטלפון במקומות סגורים לעיתים בלי היכולת לפתוח חלון.

חללי עבודה משותפים אלו מהווים כר פורה להצטברות חיידקים וזיהומים: מספר אנשים בחלל אחד, לעיתים שימוש שאינו קבוע במחשב/טלפון חוסר יכולת לנקות ציוד אלקטרוני כראוי, תחלופת אנשים וכו'.

מעסיקים המעוניינים להעניק לעובדיהם את סביבת העבודה הטובה ביותר, הנוחה ביותר והבריאה ביותר ישמחו לשמוע כי חברת קלין ביט מציעה פתרון יעיל, ידידותי לסביבה, אינו גורם נזקי קורזיה ומעניק חיטוי מהיר ויעיל.

לחיטוי ממוקד אנו מציעים את טכנולוגיית סטרה-מיסט אשר נבדקה והוכחה כיעילה בהשמדת זיהומים והתמודדות עם המזהמים הקשים ביותר. הטכנולוגיה נבדקה במעבדות בלתי תלויות כן קיבלה את אישורי ה- EPAוה-FDAהמחמירים כחותמת נוסף לרמת יעילותה הגבוהה, ללא השארת שארים או נזק. ניתן לחטא עמדות עבודה, מחשבים, מסכים, מקלדות וכו'…

לשמירה על סביבה נקייה מזיהומים לארוך זמן רב, 365 ימים, אנו ממליצים על טכנולוגיית הציפוי האנטי- בקטריאלי איגיס המעניק הגנה של 99.99% למשך שנה!

ניתן ליישם את הציפוי על גבי מגוון רחב של סוגי משטחים וחומרים כדוגמת בדים, משטחים, ופולימרים.