חיטוי בתי חולים ומוסדות רפואיים

חברת קלין ביט מעניקה שירותי חיטוי וטיהור מרכזים רפואיים תוך מאבק ומתן פתרון לבעיית החיידקים העמידים הנמצאים בבתי חולים. לקלין ביט מגוון הפתרון המושלם להענקת בטחון ארוך טווח להפחתת זיהומים והתמודדות עם המזהמים הקשים ביותר כדוגמת: קלוסטרידיום ומרסה איתם מתמודדים תדיר בתוך מחלקות בתי החולים.

קלין ביט מעניקים תפרון כולל המתחיל בחיטוי בטכנולוגיית STERAMIST – ענן הידרוקסיל רדיקל (-OH) המחסל גם את העמידים ביותר בתוך זמן מהיר וללא גרימת נזק. הטכנולוגיה הירוקה והבלעדית של קלין ביט מבוססת על מי חמצן, אינה גורמת נזקי קורוזיה ומאפשרת חזרה מהירה לשגרה.

מוצר משלים, הנותן פתרון לאורך זמן הוא הציפוי האינטיבקטריאלי, איגיס, המעניק הגנה לשנה מלאה מפני מזהמים ביעילות גבוהה של 99.99% ללא השארת ריח או שינוי במרקם האובייקט המחוטא. ניתן ליישם את הציפוי על גבי משטחים, בדים, קירות וכו'..

במהלך החודשים האחרונים, כאשר מגיפת הקורונה מכה גלים, למעלה מ28 בתתי חולים בישראל כבר הצטיידות בטכנולוגיית החיטוי STERAMIST ומשתמשים בה תדיר לחיטוי המחלקות השונות וחדרי הטיפולים השונים. החיטוי מתבצע ביעילות ובמהירות לשביעות רצון הצוותים הרפואיים, צוותי המשק והחולים במחלקות.