חיטוי תחבורה ציבורית – חיטוי רכבות, אוטובוסים ומטוסים

התחבורה הציבורית נותנת מענה תעבורתי לעשרות אלפי אנשים ביום. אוטובוסים, רכבות ומוניות הופכות מקור להעברת זיהומים מעצם היותם 'תחנות מעבר' לציבור מזדמן. בנוסף, מזג האויר הישראלי מזמן הצטברות גבוהה של בקטריות ועובשים על גבי מושבי הנוסעים ומקומות המגע המוגבר בתוקף הטמפרטורות הגבוהות ואחוזי הלחות הגבוהים בישראל.

מאבקן של חברות התחבורה למתן מענה הולם ללקוחותיהן ולהפחית זיהומים בסוגי התעבורה השונים.

לחברת קלין ביט פתרונות החיטוי המתקדמים והיעילים בעולם לחיטוי משטחים, בדים ומכשור אלקטרוני ללא גרימת נזק וביעילות הגבוהה ביותר.

לחיטוי ממוקד אנו מציעים את טכנולוגיית סטרה-מיסט אשר נבדקה והוכחה כיעילה בהשמדת זיהומים והתמודדות עם המזהמים הקשים ביותר. הטכנולוגיה נבדקה במעבדות בלתי תלויות כן קיבלה את אישורי ה- EPAוה-FDAהמחמירים כחותמת נוסף לרמת יעילותה הגבוהה, ללא השארת שארים או נזק לבדים או ציוד אלקטרוני.

לשמירה על סביבה נקייה מזיהומים לארוך זמן רב, 365 ימים, אנו ממליצים על טכנולוגיית הציפוי האנטי- בקטריאלי איגיס המעניק הגנה של 99.99% למשך שנה!

ניתן ליישם את הציפוי על גבי מגוון רחב של סוגי משטחים וחומרים כדוגמת בדים ומתכות שנות אשר מצויות בכלי התחבורה השונים ללא חשש מפגיעה בחומר, שינוי צבע או מרקם. הציפוי נקשר לאובייקט המיועד ונשאר עמיד למשך שנה.

חברות תחבורה רבות ברחבי העולם משתמשות בטכנולוגיה זו כדוגמת המטרו בניו יורק, חברת הרכבות והמטוסים BOMBARDIER , MASS TRANSIT, חברת הרכבות של קנדה ועוד..