חיטוי בחקלאות – כרמים, תבלינים, קנאביס רפואי

במהלך השנים עולם החקלאות עבר מהפיכה דרמטית, מחקלאות שלחין עברנו לחממות מבוקרות טמפרטורה ולחות, מצעי גידול מיוחדים ושליטה על הקורה בכל חלקי הצמח. אך עדיין, מגדלים נאבקים בגורם חיצוני המשפיע על איכות הגידולים והם הפטריות והעובשים המשחיתים את התוצרת ומובלים לבלאי והפסד כספי.

חיטוי לחקלאות הקנאביס – חוות וחממות קנאביס רפואי

ענף הסובל מזיהומים של עובשים ופטריות, בתוך ענף החקלאות, הוא ענף גידולי הקנאביס. זהו צמח רגיש עם מבנה סבוך אשר מקל על הפטריות להתרבות אך מקשה על המגדלים למגר אותן.

חברת קלין ביט מעניקה סיוע גם לענף החקלאות תוך התייחסות ומתן תשומת לב לגידולו הנכון והמיטבי של הצמח ושמירה על איכותו, על כל מרכיביו וחלקיו. חברת קלין ביט מספקת שירותי חיטוי לחממות עצמן בשלב תהליך הגידול והן לתוצרים לאחר הקטיף.

חברת קלין ביט מציעה מגוון שירותי חיטוי לחוות קנאביס:

חיטוי במי אוזון אשר מרוססים ישירות על גבי הצמח. מדובר במי ברז מועשרים שהופכים ממים לאוזון (O3) בפאזה נוזלית- מי אוזון אינם רעילים, מעניקים יעילות של 99.99% בהשמדת פאתוגנים, ללא השארת ריח או שארים כימיקליים.

וכן חיטוי במערכות STERAMIST הדואגות להשמדה טוטאלית של המזיקים הבלתי נראים.

חיטוי כרמים ויקבים באמצעות טכנולוגיית מי אוזון חדשנית

חברת קלין ביט מבצעת חיטוי יקבים וכרמים באמצעות טכנולוגיית מי אוזון המייעלת את תהליך החיטוי לרמה המקסימלית, ובנוסף מוזילה את עלויות החיטוי וההוצאות הנלוות לו ולשמירה על רמת הטיהור.

חיטוי חממות גידול באמצעות מי אוזון
חיטוי חוות גידול קנאביס רפואי

האוזון משמש יותר ויותר כפתרון חיטוי לתעשיית גידול הגפנים בזכות יתרונותיו הרבים על פני השיטות המסורתיות:

טיפול ביקבים וכרמים במי אוזון

קלין ביט עושה התקדמות בתעשיית הכרמים והיקבים באמצעות טכנולוגיית האוזון. החקלאים משתמשים במערכות טיפול במים לפעולות ייצור היין שלהם בצורה בטוחה, ללא כימיקלים  וחומר קלין ביט מספקת מערכות לטיפול במים באוזון לחקלאות עם מומחיות ספציפית ביישומי כרמים ויקב. באמצעות טכנולוגיה ירוקה, מערכות אלו הוכחו כמפקחות במחלות, מונעות את הצורך בחומרי הדברה. נשמח לסייע בשיפור ההשקיה והניקיון של הכרמים באמצעות חלופת הדברה יעילה זו.

לקלין ביט מספר יתרונות בתעשיית היין:

ביקבים ניתן להשתמש במי אוזון לניקוי וחיטוי:

  1. חביות
  2. פקקי החבית
  3. משטחי עבודה וציוד
  4. שטיפת בקבוקים וציוד בקבוקים
  5. הפחתת העומד הביולוגי והכימי בשפכים.